Tvorba a publikácia kvalitného obsahu je základom úspešnej webstránky. Články, blogy, obrázky, návody a hlavne pútavé texty sú často dôvodom vysokej návštevnosti webu. Obsah webstránky má návštevníka zaujať a texty by mali byť dobre čitateľné.
Obsah má byť v prvom rade kvalitný, pretože načo sú tisícky prázdnych slov v jednom článku, keď nudné texty aj tak nikto nečíta. Majte na pamäti, že váš obsah by mal byť vytvorený predovšetkým preto, aby vašim návštevníkom poskytol dobrú skúsenosť a hodnotné informácie.
Stránky s hodnotným a kvalitným obsahom zvyšujú autoritu a dôveryhodnosť webu. Google odmeňuje webové stránky, ktoré často a pravidelne publikujú kvalitný obsah. Aj SEO odborníci súhlasia s tým, že kvalitný obsah na webe môže mať vplyv na pozície vo výsledkoch vyhľadávania.
Tvorte jedinečný obsah, nekopírujte z iných stránok a pri písaní dbajte na správnu gramatiku.
Copywriter
V prípade, že nemáte na písanie talent ako Ľudovít Štúr, vhodným riešením na tvorbu obsahu je copywriter, ktorý svojimi originálnymi textami čitateľa zaujme, pútavým článkom vie propagovať daný produkt alebo službu. Tvorí reklamné, marketingové a predajné texty,ktorými v konečnom dôsledku premení čitateľa na spotrebiteľa.
Dobrý copywriter nie je len spisovateľ. Okrem písania textov
je kreatívny – dokáže písať texty na rôzne témy
vie sa vžiť do role čitateľa a svoj text vždy prispôsobí jeho potrebám
vyzná sa v marketingu a vie písať predajné texty
pozná silu nadpisov, vie, že názov textu rozhoduje o tom, či ho niekto prečíta
má základné vedomosti SEO
V nasledujúcom článku sa dočítate → čo je to SEO ?
Text : Petra Oláhová
Zdroj Foto : Unsplash, Pixabay
Ak sa vám článok páčil, nezabudnite ho zdieľať